FAQ-časté otázky


1, Prestal mi fungovať internet. Predtým normálne fungoval.Čo mám robiť?
Vypnite router z elektrickej siete a znovu zapnite. Skontrolujte káble a konektory. Ak to nepomôže kontaktujte servisného technika alebo hotline poskytovateľa internetu

2, Zdá sa mi, že mi internet ide pomaly a predtým šiel dosť rýchlo.Čo mám robiť?
Skontrolujte si rýchlosť internetu na merači rýchlosti speedtest.net  
Ak je rýchlosť dostatočná tak prevedte kontrolu svojho počítača na vírusy a ostránte programi, ktoré spomaľujú chod počítača. A ak to nezaberie, tak svoj PC odneste do servisu počítačovej techniky.

3, Vypadáva mi v nepravidelných intervaloch pripojenie k internetu,niekedy drží aj 2 dni a niekedy vypadne aj trikrát denne.Čo mám robiť?
Vymeňte router a testujte výpadky. Ak sa výpadky objavujú naďalej tak kontaktujte svojho poskytovateľa internetu.
Router